Hoşgeldin, ziyaretçi! [ Giriş Yap

Bursa'nın Bir numaralı VİP PARTNER ve ESKORT bursa escort arkadaşlık ve escort bursa - görükle escort ilan sitesidir.

escort escort
escort escort
escort escort
escort

 

Bursa’da Tecavüze Uğradım

  • Liste: Ocak 12, 2019 5:24 pm
  • Bitiş Tarihi: Bu ilanın süresi bitti

Açıklama

BURSA ESCORT BAYAN NERGİZ

 

 

Merhabalar bursalı escort bayan ziyaretçisi beyler, sizleri yatakta tatmin edecek bir bursa escort kadın aradığınızı duydum. O halde neden hala buluşmuyoruz? Yatağınızda yeni tatlara yer vermeye hazır mısınız? 19 yaşında 1.70 boyunda 55 kilo yeni bu piyasaya giriş yapan bir bayanım. Sizlere kendimi tanıtmak için buradayım ve daha fazla erkeğe ulaşmak istiyorum. Beyaz tenli ve sarışın bir kızım. Zaten fotoğraflarıma bakarak benim nasıl seksi bir lolita olduğumu daha iyi anlayabilirsiniz. Seks sırasında inanılmaz seksi ve ateşli sözcükler söyler sizi nasıl tahrik edeceğimi iyi bilirim. Benim tenim sizi de hemen kendine bağlayacak ve hayatınızdaki vazgeçilmez kadınlardan biri olacağım. Aslında bu benim en sevdiğim şey, çünkü insanları etkilemekten hoşlanıyorum.

Yeni ucuz en güzel bursa bayan escort modellerimiz ile dilediğiniz zamanlarda tanışarak arkadaşlıklar kurabilirsiniz, sizler için hazırladığımız bursa eskort sayfasında ki hayat kadınları ile birlikte ister otellerde isterseniz de Bursa da kendi evinde görüşmeler yapan eskort partner modellerimiz ile unutulmaz doyumsuz ilişkiler gerçekleştire bilirsiniz Ailesi ile yaşayan bir escort kızım. Bu nedenle geceleri evden çıkamıyor, sadece gündüzleri sizlerin evlerine gelerek görüşmelerimi yapıyorum. Eğlenceli ve çılgın bir bayan olarak sizinle yatakta çeşitli oyunlar oynamayı severim. Beni randevu için aradığınızda bana fantezilerinizi ve isteklerinizi de anlatırsanız çok sevinirim. Tabii ki benim gibi genç ve hatta lolita bir kadınla birlikte olmak size müthiş bir enerji verecek, hatta benim kollarımda kendinizi bulacaksınız. Hastalık derecesinde titiz bir bayanım ve bu konuda sizin de anlayışlı olmanızı isterim. Asla bakımsız erkeklerle görüşme yapmam. Benim için temiz olmanız ve bana saygı duymanız çok önemli. Kaba erkeklere kesinlikle tahammülüm yok bu nedenle bana karşı davranışlarınıza da dikkat ederseniz çok sevinirim.

 

Merhaba bursa escort bayan ziyaretçisi beyler,

izlerken bakireliğini yaşlı adamlara satan kızı izledim ve çok
heveslendim., ben melek 19 yaşınadyım birgün öğlen okuldan çıktık
arkadaşlarla eve gidiyorduk tam mahlallemize gelmişken bizim mahallede
oturan50 yaşındaki ahmet amca camdan melek diye seslinip kızım bakkaldan
bi ekmek al bakkala söle ben vereceğim parasını ben inmeyeyim birdaha
getir kızım dedi ben tamam ahmet amca dedim ekmeği aldım ve 3 cü katta
olan dairesine çıkardım kapıyı çaldım ahmet amca kısa bi şort ve porno
izlemekten siki kazık gibi olmuş kapıyı açtı ben o sikini görünce birden
irkildim kızım kusura bakma böylede karşına çıktım bende yok onemli
değil ahmet amca dedim senden bişey daha istesem yaparmısın dedim bende
tabiki dedim pantolum yırtıldı onu dikmeye çalışıyodum beceremedim sen
dikermisin dedi bende acıyıp peki dedim içeri girdim iğne ipliği verdi
dikmeye başladım o anda o içerden meyva suyu getirip al kızım lütfen
kabul et bişey ikram etmemek olmaz dedi bende tanıdığım kişi olduğu için
güvenip içtim oan da ne oldu bilmiyorum içine ilaç atmıştı gözümü
açtığımda ellerim ayaklarım iki yana açılmış bağlı buldum kendimi kafamı
çevirdim baktım o güvendiğim adam çırıl çıplak ve inanması çok zor

 

patlıcan büyüklüğündeki mosmos sikiyle oynuyordu ve bi yandan bira
içiyordu anlaşılan ben 3 saat falan baygın kalmışım masada 4 extra bira
kutusu vardı bağırmak istiyorum bağıramıyordum ağzım bağlı çünkü sonra
küçük bakirem bu siki görüyonmu bu senin olacak içine girecek dedi
birazdan bense korkudan olmek üzereyiydim o siki kesinlikle daracık
amıma girmezdi ve alamazdım içime gözümden yaşlar gelmeye başladı sikini
tükürükleyip daracık amıma sürtmeye başladı hafif kafasını sokunca
öldüğümü zannettim acıdan ve bir hamlede tamamını içime kökledi bense
acıdan kıvranıyordum ve kızlığım bozulmuştu artık kafamı öne eğip
baktığımda az önce girmez dediğim koca sik…

 

tamamiyle içime girmiş ve
gidip geliyordu içimde saniyeler sonra acınınyerini yavaş yavaş zevk
almaya başladı zevkten kıvranıyordum benim öyle kıvrandığımın farkına
varıp ağzımı açtı bende lütfen ellerimi çöz dedim oda zevkten ne
yaptığını bilmeyip ellerimi çözdü ve bende ellerimden belinden sıkı sıkı
kendime çekip daha daha derine sok erkeğim kocacım diye inlemeye
başladım ikimizde kendimizden geçmiş bir şekilde delice sikişiyorduk ve
tam boşalacağı sıra amımdan çıkaraıp ağzıma aldım ve ağzıma boşalmasını
söyledim ve boşaldı bende döllerinin tamamını yuttum ve bende boşaldm
aradan 10 dk sonra beni götten sikmek istediğini söyledi bende onun
önünde domaldım ama girmesi çok zordu 3 defa denedikten sonra ancak

 

girdi bu sefer göğüslerime boşaldı ve sonra konuşmaya başldık artık
benim kadınımsın dedi bende hayır dedim ben senin küçük fahişenim dedim
günler sonra ondan hamile kaldım ama çocuğu aldırdık artık canımız
nezaman sikişmek istediği zaman sikişiyoruz zaten o koca siki kimseye
bırakmam asla o kişi yuzunden erkek arkadaşımı terkettim ve gittiği yere
kadar böle devam edeceğim çünkü o sik bana fazlasıyla yetiyor darısı
amı benim gibi ateş gibi yananlara ve koca sikli sikicisini hayal
edenlere..ayrıca beyler şu an kalkmış o koca sikinizden öpüyorum

 

Anahtar: bursa escort kızları, escort bayan bursa, bursa eskort, bursali escortlar, bursa hayat kadınları, güzel escort, evinde görüşen kadınlar, dul eskortlar, tecavüz seks hikayeleri, seks hikayeleri,

Listing ID: 3005c39eacb8711d

Report problem

Processing your request, Please wait....

Yorum Yaz